Prodat nemovitost znamená dostat ji pořádně na oči. Jedině tak máte šanci najít vhodného kupce. A když už ji dostanete na oči (například na portále sreality.cz nebo v regionálním tisku), tak toho musíte náležitě využít. Prezentaci musíte vyšperkovat tak, aby zaujala co nejvíce lidí a dostala se z šedi a nudy ostatních nabídek. Jak na to? Máte 2 možnosti:
Chcete ušetřit čas i peníze? Potom využijte naše služby. Uvidíte, že se vám to vyplatí.
Fotky vzbuzují emoce. A stejně tak video. Buďte si jistí, že pokud ho přidáte ke své prezentaci, lidé si ji zapamatují. Video může vypadat třeba takto:
Další způsob, jak vpít svou prezentaci do paměti potenciálních zájemců, jsou 3D půdorysy. Pokud jste graficky zdatní a máte příslušný software, můžete si je vyrobit sami. Realitní makléři využívají většinou profesionálů z grafických studií a návrh špičkového půdorysu máte v ceně provize. Díky náhledům půdorysů získají potenciální zájemci jasnou představu o dispozici domu či bytu. Mohou začít snít o tom, jak si ho přizpůsobí obrazu svému a v neposlední řadě si utvrdí, zda jim nemovitost vůbec vyhovuje (a vy získáte větší šanci, že vás osloví už jen skuteční zájemci).
Na závěr pro vás máme ještě malé srovnání výhod a nevýhod prezentace nemovitosti svépomocí a s realitní kanceláří.