Realitní servery často přetékají inzeráty s nekvalitními fotografiemi i přes to, že fotografie je to první, co potenciální kupující vidí a podle čeho se rozhoduje o prokliknutí na daný inzerát, což je pochopitelně nezbytné, aby projevil zájem i o reálnou prohlídku.
Pochopitelně, jsou nemovitosti, u nichž není pořízení kvalitní fotografie nic lehkého, nicméně i starší objekty většinou nabízí aspoň přijatelné možnosti pro vytvoření kvalitní foto prezentace. Bohužel, s velmi podceněnými fotografiemi se často setkáváme i u inzerátů na prodej krásných nemovitostí, nabízejících milion způsobů, jak udělat jejich prezentaci téměř neodolatelnou pro oko každého zájemce.
Podívejte se na tento příklad dvou fotografií jednoho a stejného interiéru. První fotografie demonstruje příklad, jak to opravdu vypadat nemá. Inzerát s takovouto výchozí fotografií získá mezi konkurencí naprosto nulovou atraktivitu a zbytečně sníží počet prokliků a tudíž i prohlídek nemovitosti. Druhá fotografie naopak ukazuje, jak lze z interiéru „vyždímat“ to nejlepší.
Podle fotek poznáš makléře. Pokud zvažujete prodej nemovitosti, rozhodně doporučujeme posoudit i inzeráty makléře, jehož služby se chystáte využít.