Správná propagace začíná v detailech, které nejsou na první pohled tak zřejmé. Texty a informace, kterými opentlíte váš inzerát, může být právě to, čím přilákáte potenciální zájemce na prohlídku. Každý inzerát prochází přes našeho odborníka školeného v copywritingu. Také díky zkušenostem víme, které informace o vaší nemovitosti nejlépe upoutají pozornost potenciálního kupce.
Ve firemní databázi napojené na náš realitní software evidujeme stovky aktuálních poptávek po nemovitostech v této lokalitě, z nichž některé budou s největší pravděpodobností odpovídat vaší nabídce. Systém automaticky obesílá tyto zájemce emailem v případě, že se spáruje vaše nabídka s jejich poptávkou. To znamená, že již teď možná evidujeme potenciálního kupce vaší nemovitosti.
Nemovitost k prodeji je nutné umístit především tam, kam lidé chodí hledat nemovitosti. Proto všechny nemovitosti v naší databázi automaticky exportujeme na přední české realitní servery. Váš inzerát také na těchto serverech dále topujeme, aby se neustále umisťovali na předních pozicích vyhledávání a byly tak na očích zájemcům co možná nejvíce. Tento propagační kanál byl, je a bude nejefektivnějším článkem v řetězci činností s cílem najít vaší nemovitosti nového majitele.
Naše marketingové oddělení, mimo jiné, spravuje i placenou reklamu ve výsledcích internetových vyhledávačů Google a Seznam, díky kterým vycházíme vstříc potenciálním zájemcům, kteří vyhledávají odpovědi pro svoji poptávku právě touto cestou. Konkurence je veliká, ale i přesto bývá naše inzerce v lokalitě, kde své služby poskytujeme, zobrazována na předních pozicích.
Sociální sítě jako prodejní kanál v dnešní době přehlíží jen blázen. K propagaci nemovitostí využíváme sponzorované příspěvky na Facebooku s regionálním cílením. Naše marketingové oddělení označuje tuto cestu hledání zájemců o prohlídku též jako jednu z nejefektivnějších. Dále využíváme propagaci na sociálních sítích Google+, Youtube a Linked in.
Nepodceňujeme ani tradiční formu propagace. Ne každý je zvyklí vybírat nemovitosti online, proto naše propagace zahrnuje i inzeráty v regionálním tisku, pravidelně aktualzované vývěsky ve městech a reklamní plachty. Spousta ohlasů na prohlídku nemovitosti je evidována právě z těchto zdrojů.
Zpět na stránku "Postup při prodeji nemovitosti"